PROWADZENIE KSIĄG - WEBSITE X5 UNREGISTERED VERSION - KANCELARIA AUDYTU I PROWADZENIA KSIĄG JÓZEFA SASULSKA BIEGŁY REWIDENT

Idź do spisu treści

Menu główne:

PROWADZENIE KSIĄG

ZAKRES DZIAŁALNOŚCI

Prowadzenie ksiąg


Prowadzenie ksiąg

Właściwa polityka rachunkowa pozwala na podejmowanie optymalnych decyzji dotyczących funkcjonowania i rozwijania przedsiębiorstwa. Dlatego księgi naszych Klientów prowadzimy wyjątkowo rzetelnie i sumiennie. Aby zapewnić Państwu gwarancję prawidłowego prowadzenia księgowości Państwa firmy, na bieżąco monitorujemy wszelkie zmiany w przepisach prawno-podatkowych dotyczących rodzaju i formy Państwa działalności. Pozostajemy z Państwem w stałym kontakcie i informujemy o aktualnym stanie finansów.

Prowadzenie ksiąg rachunkowych


  •    księgowość finansowa w pełnym zakresie

  •    sporządzanie rocznych i śródrocznych sprawozdań finansowych

  •    bilans,

  •    rachunek zysków i strat,

  •    rachunek przepływów pieniężnych,

  •    zestawienie zmian w kapitale własnym,

  •    informacja dodatkowa.

  •    księgowość podatkowa

  •    ewidencja VAT,

  •    sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań statystycznych.

  •    ewidencja środków trwałych i wyposażenia oraz rozliczenie umorzenia zgodnie z opracowanym planem amortyzacji



Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów


  • księgowanie operacji gospodarczych na podstawie otrzymanych dokumentów źródłowych z jednoczesną weryfikacją dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,

  • prowadzenie analityki do zapisów w księdze przychodów i rozchodów,

  • opracowywanie pełnej dokumentacji sprawozdawczej miesięcznej, kwartalnej i rocznej.



Rachunkowość dla celów zarządczych


  • raportowanie według wymogów klienta (realizacja budżetów, analiza rozrachunków, itp.), w tym opracowywanie informacji, raportów i analiz na użytek wewnętrzny,

  • opracowywanie dodatkowych sprawozdań i analiz dla instytucji finansowych współpracujących z Państwem tj. dla banków, ubezpieczycieli i leasingodawców, a także w celu ubiegania się o krajowe i zagraniczne środki pomocowe



Płace i kadry


  •    sporządzanie list płac,

  •    prowadzenie rozliczeń oraz sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS,

  •    kartoteki wynagrodzeń, dokumentacja kadrowa, akta osobowe,

  •    sporządzanie deklaracji podatkowych,

  •    sporządzanie deklaracji ZUS,

  •    prowadzenie dokumentacji zasiłkowej.



Administracja finansowa


  •    kontakty w imieniu klienta z urzędami skarbowymi i ZUS,

  •    sporządzanie i wysyłka wezwań do zapłaty i not odsetkowych,

  •    inne prace związane z prowadzeniem ksiąg rachunkowych wykonywane w imieniu Klienta.



Pozostałe usługi


  • opracowanie lub aktualizacja zasad (polityki) rachunkowości,

  • tworzenie lub doskonalenie dokumentacji księgowej (zakładowe plany kont, instrukcje obiegu dokumentów, instrukcje kosztowe, dokumentacje likwidacyjne),

  • wyprowadzanie zaległości księgowych i podatkowych.


W przypadku zainteresowania naszymi usługami prosimy o wypełnienie Karty Klienta, co pozwoli nam na poznanie działalności Państwa przedsiębiorstwa i przygotowanie oferty cenowej.

Kontakt:

Kraków
ul. Białoprądnicka 10/26
31-221 Kraków
tel./fax:
tel. 0 515 817 675

e-mail:
kancelaria.audytu.sasulska@gmail.com
www:
audyt-sasulska.pl

 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego